Іноді попри те що дитина встановила контакт із вихователем та однолітками, вільно орієнтується на території дитячого садка, вона все одно страждає через розлуку з батьками, плаче. За таких обставин важливо, щоб батьки були максимально турботливими та чуйними до неї. Ужодному разі вони не мають поводитися як настирні наставники чи борці з дитячою вередливістю.
Полегшити перебіг адаптації дитини дасть змогу поступовий її «перехід» із родини додошкільного навчального закладу. Значну увагу під час цього періоду варто приділяти дитячому режиму дня:
- раніше вкладати спати (за правилами здорового сну);
- бути білядитини, поки вона засинає;
- частувати улюбленою їжею.
Упродовж адаптаційного періоду батьки мають створити длядитини умови для спокійного відпочинку вдома. У цей час не бажано:
- ходити з дитиною вгості, адже здебільшого цепов’язано зпізнім поверненням додому;
- влаштовувати гамірні вечірки вдома.
Дитина в цей період і так переобтяжена враженнями, тож не варто перевантажувати її нервову систему.
Для полегшення адаптації необхідно створити таку обстановку, щоб у дитини виникло відчуття неперервного зв’язку між життям у дитячому садку і вдома. Якщо дорослі хочуть дізнатися, як саме дитина проводить час у дошкільному закладі, їм варто ставити їй конкретні запитання на кшталт: «Що ти намалювала сьогодні?» «Яку ти пісеньку співала?» «В яку гру ви гралися з Марією Олександрівною?». Так дитина відчує батьківську зацікавленість її життям у дитячому садку. А батькам це дасть змогу визначити справи, заняття і розваги, які найбільше подобаються дитині у садку, й ініціювати їх проведення вдома.
Джерело:https://www.pedrada.com.ua/article/1385-shchob-ditina-ne-plakala-v-ditsadku-psihologchniy-suprovd
Для батьків, які ведуть дитину до групи раннього віку пропонуємо орієнтовний режим дня дошкільного навчвльного закладу у вкладенні:
Коментарi